Organizační informace



MÍSTO A DATUM KONÁNÍ



Clarion Congress Hotel Ostrava

21.–22. 2. 2025

Adresa: Zkrácená 2703, 700 30 Ostrava-jih
Web: www.clarioncongresshotelostrava.com
Telefon: +420 596 702 807
GPS: 49°48’11.637”N, 18°15’4.876”E

Další informace k místu konání

Doporučujeme využít placené parkovací plochy přímo v místě konání akce.

V případě zaplnění kapacity hotelového parkoviště lze využít další placené parkovací plochy v blízkosti místa konání kongresu, např. parkoviště u Městského stadionu, parkoviště C u Ostravar Arény, u Nádraží Vítkovice apod.



CENA

Registrační formulář pro pasivní účastníky bude otevřen do 14. února 2025. Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na kongres@solen.cz.

Lékař

Registrace
do 31. 12. 2024

1 300 Kč

Registrovat

Registrace
do 14. 2. 2025

1 700 Kč

Registrace
Od 15. 2. 2025 a na místě

1 900 Kč

Lékař předplatitel (20% sleva z registračního poplatku pro předplatitele časopisu Solen pro rok 2025)

Registrace
Do 31. 12. 2024

1 040 Kč

Registrovat

Registrace
Do 14. 2. 2025

1 360 Kč

Registrace
od 15. 2. 2025 a na místě

1 520 Kč

Lékař do 35 let (40% sleva z registračního poplatku pro lékaře do 35 let)

Registrace
Do 31. 12. 2024

780 Kč

Registrovat

Registrace
Do 14. 2. 2025

1 020 Kč

Registrace
Od 15. 2. 2025 a na místě

1 140 Kč

Sestra

Registrace
Do 31. 12. 2024

400 Kč

Registrovat

Registrace
Do 14. 2. 2025

500 Kč

Registrace
Od 15. 2. 2025 a na místě

600 Kč

Modul: Dlaždice s datumy

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací prosím kontaktujte Danielu Stojanovski (stojanovski@solen.cz, +420 721 603 709).

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • veškeré tiskové materiály včetně abstrakt přednášek s podrobným programem akce (tištěný sborník negarantujeme účastníkům přihlášeným po 14. 2. 2025)
  • občerstvení a pitný režim v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21 % DPH

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem přibližně měsíc před konáním akce. Prosíme, abyste při registraci uváděli své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány. Děkujeme za spolupráci!

Další poplatky:
  • Oběd 22. 2. 2025: 350 Kč
  • Doprovodný program 21. 2. 2025: 900 Kč (společná večeře v hotelové restauraci po skončení odborného programu)

Společná večeře není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si ji hradí dobrovolně sami. Společná večeře není financována z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě.


STRAVOVÁNÍ

Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

Oběd 22. 2. 2025 není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.

Sobota 22. 2. 2025 (350 Kč)

Výběr polévky a hlavního chodu v místě konání.

Polévka:

  • Hráškový krém s krutony

Hlavní chod:

  • Smažené kuřecí medailónky, šťouchané brambory s cibulkou, zeleninový salát
  • Bramborové noky se špenátem a smetanou, sýr parmazán


UBYTOVÁNÍ

Clarion Congress Hotel Ostrava

Adresa: Zkrácená 2703/84, 700 30 Ostrava
Tel: +420 596 702 807
Web: www.clarioncongresshotelostrava.com
GPS: 49°48’11.637”N, 18°15’4.876”E

Jednolůžkový pokoj Standard – 2 600 Kč
Dvoulůžkový pokoj Standard – 3 200 Kč

Jednolůžkový pokoj Superior– 2 800 Kč
Dvoulůžkový pokoj Superior– 3 400 Kč


Cena ubytování zahrnuje DPH, bufetovou snídani, parking.
Ceny nezahrnuji městský poplatek ve výši dle platné legislativy

Modul: Ubytování

Zrušení a změny ubytování

Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.

V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

  • Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
  • Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
  • Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

Poptávka musí obsahovat

  • název hotelu
  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Další tipy na ubytování: